Hemma igen.

Var iväg förut med Micke och Jonas till Birsta. Jag köpte en mus till datorn, en tröja som jag ska ha imorrn och sen givetvis var man ju på systemet också. Sen var jag till Sigge i Söråker och köpte lite grejer till skotern och svängade in på Ica och köpte mat som mor skickade efter mig att göra. Träffade även Danne och hans fru (eller vad det är) på Ica och han surrade på som om det var igår man träffade han. När jag sa att jag gjorde lumpen så ville han att jag skulle gå med i Hemvärnet när jag var klar. Fick bita mig i läppen för att inte skratta, för hemvärnet är pajjaser.

Nu ska jag bara käka snart sen åka bort till Micke och greja lite med skotern.

hörs sen.

Från en fest som elin hade long time ago.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0