Kväll

Under kvällen så åkte jag, Jonas och Kicke och hämtade Sverigelotten-reklamblad och Christoffer fick dela ut sina på Tjernstigen och en del av Centrumvägen och jag och Jonas åkte på Larsbovägen, m fl bortöver och en del av Centrumvägen. Gravt störande och åka runt med öppen ruta och dela ut sån där reklam i massor av brevlådor.



Sen såg jag på Ugly Truth. Kan ju rekommenderas för dom som gillar lite romantik/komedi. Såg även Flickan som lekte med elden idag men jag tycke Män som hatar kvinnor var bättre. Återstår bara att se Lutslottet nu. Men jag gillar Michael Nyqvist. Främst i Så som i himmelen och Underbara Älskade. En bra skådis tycker jag.

Nu ska jag chilla i någon timme till sen blir det en del att göra imorgon som sagt. Först ska jag ta sparken ne till Bye Rast camping och hjälpa grannen med skotern mm, så man har det man gör imorrn. Dessutom ska vi även fira "lill-jul" hos pappa i Sörberge kl 6 så full rulle imorrn.

En sak till: Hon vill jag gifta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0