Lugn lördag

Äntligen så fick man sovmorgon för första gången på ca 2 veckor. Har typ bara sett på filmer under lördagen som t ex "Four Christmases" (Reese Whitherspoon är nice) Komedi/Romantik och "Bronson" som inte var något vidare. Sen på kvällen så skulle jag köra in Emma, Rebecca m fl till Memento i stan. Efter det så åkte jag till Granloholm till Jonnhy och hans tjej och satt där en stund sen åkte jag till Löta och hämtade Larsa och skjutsade in han och Marie också. Gravt mycket snö på vägen var det. Sen hämtade jag alla tjejerna som jag skjutsade in och drygaste var att skjutsa hem Emmas kompis Gabbi som bor i Bredsjön, jag kom hem runt 5. så jag klev upp nyss. Men man tjänade ju några hundralappar :)

Fan vad skönt med SNÖ! Man kanske ill och med kan "låna" Jonas skoter till Söråkers IP på annandagen och se på Söråker - Selånger. Det vore nice.

Idag ska jag till Sörberge och julbord hos Farmor. Jag har typ inte träffat Pappas sida av släkten på månader så det ska bli trevligt. Sen efter det så räknar jag ner timmarna tills imorrnbitti då jag ska iväg till tandläkaren i Sundsvall och förhoppningsvis ta bort tandställningen. Håll tummarna!

Nu ska jag ut och skotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0