Måndag 28:e

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har gjort vanliga sysslor som ingår då jag bor här som t ex hämta ved, elda, skotta etc. På kvällen hjälpte jag Jonas med att få handbromsen på bilen hans att ta bättre. På ombesiktningen förra gången hade han fått påbackning på endast den att den tog för dåligt. De 9 andra fel som åtgärdats blev godkänt men besiktningsgubben kunde väl inte släppa bilen helt säkert.

Jaja, jag kom fram till att det inte går att spänna den så mycket hårdare men det gick lite till så imorrn ska han prova besikta om den.





Sen imorrnbitti så tänkte jag, Micke och Jonas ut en sväng på skotrarna här i kring och prova på att spåra lite och packa till lite leder. Det är ju bara 5-6 dm puder så det har ju inte sjunkit ihop nåt vidare så stenar och stubbar ska man hålla sig undan ifrån nu då snön inte skyddar dom riktigt.

Mycket mer än så blir det väl inte. Kanske tar med kameran och fotar, men får se. Kanske blir en sväng till Birsta också om jag hinner. Men nu ska jag sova.

G'natt.

PS. Det går att kommentera inläggen. Man får mer motivation att skriva då och lägger ner mer själ ;) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0