Tandställningen är väck!

07:30 imorse var jag in till stan och tog bort tandställningen. Det känns skitskumt i munnen. Ungefär som när man tappat en tand och känner med tungan där tanden satt förut. Någonting åt det hållet. Sen har självförtroendet fått en rejäl boost. Förr ville man inte le för man skämdes gravt för att visa tandställningen. Nu vill man bara le och visa tänderna hela tiden. Det känns så gravt jävla skönt att få bort den efter 2 år! Bättre julklapp är svårare att få.

Jag bjuder på en bild då tandställningen syns väl. Bilden är från i somras från Peace and Love så man är lite sliten och bakis på bilden. Vill ni se mig utan tandställning så får ni väl göra det IRL då runt juldagen och nyår eller vänta på fler bilder från lumpen men det kommer ta några veckor.



15:00 ska jag till stan igen till tandläkaren och fixa en "lös" tandställning som jag ska sova med så inte tänderna flyttas om nu då inte rälsen håller dom på plats längre sen ska dom limma en tråd på insidan av tänderna.

Nu ska jag ta en tupplur sen ska jag dra igång snöslungan och skotta våran lilla tomt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0