21

Ja, jag blev då först uppvaktad hos farsan igår sen så började vi förfesta hos Emma och efter det drog vi till stan och såg på Hoffmaestro. Riktigt bra drag som vanligt! Jag fick ta en bild med Hoffan himself men synd att fotografen var talanglös som ni ser så skärpan suger.



Idag så kommer det gäster hit runt kl 1 tror jag så det blir kul att träffa många ur släkten igen och sen runt 4 så är det resa upp med bussen till Boden igen för att träffa polarna där och köra igång lumpen igen.

Orkar inte skriva mycket mer än såhär men får se om jag skriver nåt i veckan. Jag blir iaf kvar i Boden till helgen för då tänkte jag, Åke och Oskar se Hoffmaestro där också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0