Lördag - Hoffmaestro & Chraa på Aveny!

Ja, då var det slutligen lördag. Tänkte först berätta lite om en dröm som får en att längta tillbaka till Ala. Det var väl inget speciellt bara men jag brukar inte komma ihåg drömmar särskilt ofta men nu gjorde jag iaf det.

Vi hade Idrott på Ala med Håkan N och vi spelade så klart brännboll. Det konstiga var att det var bara jag och Linnea i min klass och vi spelade mot 9A och det var bara Henke, Alex och Tim med där. I alla fall så snärtade Henke en bogserlina rakt över käften på mig helt plötsligt. Resten som jag kommer ihåg är att Linnea ska skjuta sista slaget av oss innan det var slut och efter det så sa jag: "Du hade ju hunnit att springa en kona iaf" (för hon sprang gravt snabbt minns jag på den tiden.) Hehe, efter det så gick vi och satte oss med resten av dom som inte var med och spela bakom gympasalen på gräsmattan för dom låg där och stekte i solen.

Jag saknar Ala.



Nu över till något annat; om typ 40 minuter så kommer Pappa och hämtar mig för att hans sida av släkten ska uppvakta mig hos honom, men tror det bara är Farmor och Bernt som kommer men kul att träffa dom för det var nån/några månader sen. Efter det är det tänkt att jag ska ta nån pizza på Indiana med grabbarna från Löta och efter det hade vi tänkt börja förfesta för till slut åka in på Aveny och se Hoffmaestro. Så nästa gång jag skriver här så är jag 21 år.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0