Ny vecka, and I'm still home.

Jaha, då har en ny vecka börjat. Jag och Mamma var en snabbis till Birsta idag. Hon köpte skor och jag köpte bara några hörlurar så jag kan lyssna på musik då jag springer eller åker längdskidor. Efter det så hälsade vi på Morfar på Hagalid ett tag. Någon mer nytta har jag inte direkt gjort idag.


Lite sugen på sommar blir man
då barmarken börjat komma fram.



Är ju ledig hela veckan fram till då jag fyller år då jag ska åka upp till Boden igen. Är väl knappt någon som har koll på när man är hemma eller ej. Är inte så många som vet vad man gör heller. Man är borta 55 mil norrut några veckor sen kommer man hem och folk märker inte ens att man varit borta. Sen frågar dom inte ens hur man har det där uppe eller vad man gör. Själv är man intresserad av vad som händer här hemma. Folk som skaffar jobb, flyttar och har sig sen får man knappt nå frågor själv av vad man håller på med. Så då ska de inte börja klaga då man börjar jobba däruppe i augusti och kanske till och med åker utomlands efter nyår och blir skjuten av någon taliban i Afghanistan.

Nu kanske jag överreagerar men jag blir irriterad då jag inte får någon kontringsfråga hur det går för mig. Det är inte alla i släkten som bryr sig heller. Nu innan Muck (18 juni) kommer jag att vara hemma mellan 3-5 gånger.

Nej, jag längtar tills på lördag då vi är bra många som ska ut på Aveny och se Hoffmaestro.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Emma

ASG! Underbar video! hahaha! garrvar!



Lördag blir det nya minnen att garvva åt! ;)

2010-04-07 @ 21:47:53
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0