Onsdag

Tjo. Var ut idag och körde skoter med Edlund, Carde och Jonas. Vi åkte en sträcka på 3 mil kanske och hade med fika. Ganska disigt och svårt att se leden ibland. På vägen hem ca 3 km hemifrån så lägger min skoter av så den blev stående där ett tag tills Jonas kom tillbaka med bogserlina och bogserade hem mig. Men på vägen hem då han bogserade så körde han ner i ett surhål så jag ramlade av min skoter och han bara fortsatte att köra ända hem med en skoter utan förare bakom sig, haha. Jag fick gå ett par 100 m innan han kom tillbaka och hämtade mig. Legend.

Sen så åkte jag mamma och Roffe till Emma och käka tacos. Gott som bara den.

Imorrn så ville Pappa att han och jag skulle gå och käka på Kina nånstans så vi får umgås lite medans jag är hemma. Efter det blir det väl till att se hockey hos honom. Jag skulle egentligen köra skoter imorrn men min går ju inte så de blir inte av nåt. Om jag inte lånar Jonas då men den skulle han ha om han nu får igång bilen.

Nu tänkte jag se på Tombstone.


Bild från ganska precis
3 år sen på en fest hos Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0