Påskdagen

Tänkte bara först berätta att jag inte direkt är någon som kommer blogga så fort jag har duschat eller en intervall på 2 timmar gått utan max 1-2 ggr per dag räcker.

Idag så åkte jag, Jonas, Emma, Pelle, Bitte, Marianne, Mamma och Rolf ut och anglade på Storsjön. Vi brukar göra det varje år vid påsk. Det var ju riktigt bra väder idag också. Åtminstone ovanför Torsbodabacken, annars var det bara dimma söder om det såg jag, hehe.



I alla fall så åktevi ut runt kl 9 och satte ut angeldonen och medans vi gjorde det så nappade en gädda och vi fick så småningom en till så 2 st blev det idag. Bilder från dagen finns på facebook.



Skön att komma ut på sjön, grilla och umgås med släkten också. Hörde mamma sa att vi kanske skulle ut på sjön imorrn också med då bara grilla. Men är det samma väder som idag så klagar inte jag, Nu tänkte jag sova eftersom jag körde Emma inatt och bara sovit någon timma.



Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbaaar daaaag! :D

2010-04-07 @ 21:04:29
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0