2 dagars skoteråkning och festande.

För att göra en lång historia kort:

I fredags så skulle jag och Jonas åka lite grand med skotrarna och körde fast som fan på Storsjön vid bye och sen i en plogvall då vi skulle över vägen. På kvällen så var jag, Sillen, Sund, Bodell, Åke, Aspman och Kicke på Stadshuset. Var inge vidare drag där men eftersom Aspman grina om vi inte åkte dit så gjorde vi det. Jag slaggade hos Kicke.

Sen på lördagen så åkte jag, Micke, Emma Å och Jonas skoter till Våffelstugan i Roten. Riktigt skönt skoterväder i helgen har det varit. På kvällen så hade Farmor 70 årsfest i SOK-stugan. Efter det så åkte jag, Emma och Jonas till Pappa och Ciw och drack öl och snackade där. Sen körde Micke in mig och Emma till stan. Emma gick på Oskars och jag mötte upp med Kicke på Allstars.

Hittills idag så har jag hunnit med att stå i en upphissad traktorskopa och skotta av ett halvt ladugårdstak hos min morbror. Ganska jobbigt och högt. Nu sitter jag bara och väntar på att bussjäveln till Boden ska gå. Jag kommer att stanna kvar där helgen som kommer sen kommer jag hem om ca 2 veckor alltså. Då har jag sportlov. 1 vecka före er som bor här hemma alltså.

Vi ses den 26:e.





Gör inga dumheter än dem du har verkligt nöje av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0