OS-final

Ja, då sitter man och ser på OS-finalen i hockeyn. Man hejar såklart på USA då Canada för jämnan är så kaxig och dessutom så spelar USAs målvakt i mitt favvolag Buffalo.

aja, en bra match är det iaf. Jag väntar på förlängningen nu och hoppas på att USA vinner.

Tänkte sammanfatta föregående lumpenveckan lite snabbt också.

Måndag: Särskild tillsyn bandvagn. Efter lunch så fick jag dock vila på logementet för sjuksyster ville det eftersom jag har haft hosta ända sen jullovet.
Tisdag: Vila på logementet:
Onsdag: Vårda bandvagn.
Torsdag: Sammanstöt med minor med bandvagnar. Utgång på kvällen. Käfta med Stab och Tross-befälen.
Fredag: Städning och hemresa.

Det blev inga bilder ifrån veckan.

Nu ska jag vara hemma till minst fredag för jag har sportlov nu. Vi hörs mer i veckan. Nu ska jag se vidare på OS-finalen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0