Sitter på Tjernstigen

Tjo! Jag sitter på Christoffers dator för jag är hemma hos han nu, fast han är och skottar Ica-taket. Emil ligger och sover.

Jag sov till halv 2 igår sen så kom kicke och emil och hämtade mig för vi skulle på systemet. Efter det så åkte jag med dom till Ljustadalen där dom skulle lira innebandy. Det blev lite stressigt eftersom vi fick punktering vid OK i Timrå.

Jag, Aspman, Åke, Kicke, Emil m fl var ut sen på kvällen. Det var många här på förfesten. Vi var på stadshuset men hade inte förköp så vi fick inte se Maskinen men jag grinade inte för det. Efter så slaggade jag i Jonas rätt så tomma lägenhet. Sen idag gick jag hit och då hade Aspman och Åke sovit här, haha. Vi summerade gårdagen lite sen åkte dom med Nordström hem.

Tänkte berätta lite snabbt om lumpen-veckan som varit sen när jag kommer hem. Men det var bland den mest lugna veckan hittills i lumpen.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0