Bio

Ja, efter att man var uppe och såg hockeyn inatt så sov man till 12 idag. Sen så skottade jag av hästfinkan för Göran ska låna den och skottade av balkongen för 3:e gången på lovet och eldade som en dåre för att få upp nån värme i kåken. Sen så var jag, Hasse, Aspman, Åke, Max, Andre, Linus och Bodell och såg på bio i stan. Sherlock Holems som sagt. Det var ganska bra tycker jag men jag är fortfarande intresserad av att se Avatar. Imorrn blir det till att åka iväg med Pappa, Emma och kanske Jonas och fika någonstans. Birsta eller stan.

Nu tänkte jag svara på en hederlig klassisk gammal 20 frågor.

1. Värsta känslan?
Familjemedlem dör.


2. Bästa känslan?
När man har det bra ekonomiskt, bra polare, bra förhållande. Allt flyter på.

3. Din första tanke när du vaknar?
Vart fan är jag?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Volbeat - A Broken Man and The Dawn


5. Har du någonsin varit kär?
Nja, det räknas inte.

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tavlor (Lasse Å), Scarface-poster, högtalare mm

7. Vad har du under sängen?
Lådor/kartonger

8. Ser på?
Allt möjligt.  Men bara till viss del skräck. Nu på slutet har jag börjat gilla Romantiska komedier av nån anledning.

9. Lyssnar på? 
Metallica, Volbeat, Lars Winnerbäck, Jonnhy Cash + massor av annat.

10. Skriv nått smart!

Synden straffar sig själv!


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
James Hetfield/Lars Ulrich

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? 
Yh? Vad gör du? ;)

13. Vad vill du jobba med?
Soldat nåt år sen kanske bilmekaniker eller lastbilschaufför.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Rolig, hjälpsam


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Har inget att sätta fingret på.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Hockey


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
näsan

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
röntgensyn


19. Vad är du beroende av?

datorn när jag är hemma.

 

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Frida Öhrn.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0