Deprimerad.

Idag är jag deprimerad. Började dagen med att det bara var 14 grader inomhus här så jag hann bara börja elda så åkte jag till farsan och tog en fika för han ville träffa mig innan jag åker tillbaka till Boden. Efter det åkte jag hem igen och var inne på inkorgen på facebook och rensade upp tills jag kom till något gammalt sen 13 november 2008. Då blev jag väldigt deprimerad då jag läste den gamla konversationen.

Jag undrar verkligen om saker kommmer bli som förr någon gång i framtiden. Isåfall får jag inte sabba det igen och inte vara så fåordig då ett visst ämne tas upp. Man får lära sig av sina misstag och det får definitivt jag göra. Det är såna saker man inte hinner tänka på i lumpen då man är i tjänst hela dagen men bussresorna på 8 timmar dit och hem är värst då man sitter och tänker på saker i privatlivet som man måste försöka rätta till.

Nu ska jag spela depp-musik och vara arg på mig själv för mina felsteg, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0