Lars 50 år

Igår hade Pappa 50 årsfest i Vivstavarvs Båthamn. Trevligt att få komma hem och träffa massa släktingar som man inte träffat på några år. Anna kom upp från Uppsala så det var kul att träffa henne också.

Vi åt gott, drack och sen var det lite frågor om Pappa och lite allmänna frågor. Min bordsgrupp kom etta :)

Min farmors systers familj sjöng en låt som dom gjort åt Pappa. Då kom tårarna när jag kom att tänka på att det var synd inte Farfar fanns längre och var med oss.

Men trevligt var det iaf och att snacka med alla släktingar igen. Och om 2 veckor så har Farmor 70 årsfest så då blir det samma och lite fler släktingar som kommer. Dessutom så har jag "långhelg" då eftersom jag har helgtjänst nu så åker jag hem nästa torsdag.




Vin och vänskap smaka gott, då de gamla blivit.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoho "fånga ögonblicket" :P fin fint!

2010-01-31 @ 23:36:01
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0