Natt den 3:e

Ja, då har jag nyss kommit hem efter en halvkväll på Memento. Anledningen till det är att den lilla jävla flintskalliga jäveln sa til mig att å ut och ta lite luft så "okej" tänkte jag sen så när jag stog därute så ville han ha brickan så jag fick ut jackan då började jag blir förbannad. Han sa åt mig att gå ner till Navet och tillbaka och få lite frisk luft. Innan jag gick så såg jag folk som gick in och ut från Memento som var bra mycket fullare än mig men jag gick till Navet ändå sen till Aveny och där gick jag in och kollade läget lite, sen gick jag ner tillbaka till Memento men kom fortfarande inte in. Fy fan vad vakter föll i min syn efter det. Jag ska väl kanske vara glad över att jag inte hamnade i fyllecell.

Jag träffade lite känt folk där bl a nån jävla Fillipin som anklagade mig att jag drack ur hennes mammas öl så jag köpte en ny åt henne så att vakterna inte skulle ta ut mig men det gick ju som det gick ändå. Fan vad lss jag blir på sånt! När dom äntligen hade stängt och jag väntat klart på Åke, Aspman och Jonas Nordström så drog vi på Kebab City och åt sen så kom vi på att Hasse jobbade med övervakning och då drog vi på hans jobb i Timrå fulla och felande så jag, Åke och Aspman sprang runt där mittemot Hälsohuset och felade oss och fick kamerorna att upptäcka folk. Sen så sa åkte att han hört en hund där mn jag brydde mig inte så han och Aspman sprang till Mickes bil och jag tog den låååånga vägen runt och då så kom Hasses farbror(?) ut med hunde och skrek på mig och jag bara fortsatte sprang till Mickes bil sen for vi därifrån, hehe. Hasse jobbade tydligen inte ens.

Nu vet jag inte vad som händer i veckan annat än att våran familj ska till Åland på fredag tror jag sen kommer vi hem på lördag kl 22 så då kanske man kan kliva av direkt i Sundsvall och festa, hehe. aja. Hörs i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0