Nyårsafton

Igårkväll så var det ju fest som vanligt på nyårsafton fast ingen grisfest men en "mysfest" kan man kalla det. Jag tog Emmas bil först ner till Jonas och lämnade den där sen gick jag till Hasse och där satt jag, Hasse, Aspman, Åke och Andre och drack och såg på första perioden i hockeyn. Sen gick vi vidare till Oskar, där vi spenderade resten av kvällen.

Vid 12-slaget så var vi vid Söråkers skola sen kom Kicke och hämtade upp mig, för vi skulle kolla läget i SOK-stugan i Timrå. Jag tänkte dra tillbaka till Oskar sen men då var folket på väg hem. Det var väl inget vidare drag i SOK-stugan heller för folket var på väg hem så jag och Kicke for till Jonas där vi satt och snacka lite, lyssnade på musik, åt panpizza och drack öl fram till 4-5 tiden kanske.


Troligtvis blir det utgång imorrn på krogen.


Åke och raketen som han och Andre köpt. Storleken hade ingen betydelse i det fallet, hehe. Fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0