Lördagkväll i Söråker

Jaha, då var man till Kicke i Gryttjom först igår då. Vi var där till kl 22 ungefär. Dom höll på greja med Fårrden. Hoppas motorn som ska i fungerar bara. Vi drack öl där samtidigt som mest Kicke svor över bilen, hehe. Efter det så åkte vi ner till Tjernstigen och satt där nån timma. Sen gick jag och Aspman hem till han och satt där och chilla med Ellen och Belen, sen kom Linus och Emil. Längesen man var på krogen nu men skönt att bara chilla i Söråker också. Åkte med Larssa hem senare.

Om 2 timmar åker jag bussen upp till Boden för sista gången. Sn blir jag kvar där ända fram till muck. Ser fram emot onsdagens grillning med plutonen. Sen blir det utgång i Boden på lördag. Hörde rykten om att Brolle skulle dit, haha. Annars är det bara vårda bandvagnar och fys som återstår mest som sagt.

När jag kommer hem blir det till att ställa på Chevan, försäkra den och prova besikta. Blir väl troligtvis den som hänger med ner till Borlänge och Peace and Love. Om nån vill åka med får ni höra av er.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0