Flyttlass

Imorse så var jag till tandläkaren i Sundsvall ca 1 minut och kollade så tänderna inte hade flyttat sig. När jag kom hem la jag mig i soffan framför datorn och sov till halv 12. Då kom Jonas så då följde jag med han och hämtade sofforna han hade och lämnade dom i Strand sen lasta vi in hans reserv-motor till förra bilden och körde den till Kuusasoski. Efter det hämtade vi resten av möblerna och körde iväg dom på fyndlagret. Vi käkade middag på Wilmagrillen och när vi åkte därifrån så mötte vi Milla och Roger i gam-Saaben :) Sen hämtade vi Maries vitrinskåt i Bergsåker och lämnade den i Strand med. Efter det var vi till Morfar på Hagalid och hjälpte till lite med att sätta ihop en byrå till honom.

Sen stressade vi hem och lämnade släpet och jag bytte om och tog med mig biljetterna till hockeyn och åkte dit med Stoffe, Emil och Tom och väl där satt jag med Pappa och Kicke.

Och nu sitter jag här med en sjuhelsikes huvudvärk. Jag har haft det sen förra veckan men inte då jag har druckit öl av någon konstig anledning, hehe.

Jag hade släckt lampan på logementet och skulle tända sänglampan men hade ingen mörkersyn så slog huvet i skåpsdörren och efter det har jag ont i huvet och bakom ögonbrynet. Får väl gå till kompanisyster om det inte försvinner. Man kanske har en hjärntumör eller nåt, haha. Hostjäveln vill inte försvinna heller. Använder brikanylen som en astmatiker men blir inge bättre. Får ta en riktig vilodag imorrn inomhus och se på film och shilla. Tänker bara gå ut då jag ska elda.

Här får ni lite kul att se på Aspman hos Hasse på nyår :D  God natt.



"Livets prövningar... och hjärtats varför"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0