Gussjöpimpeln och utgång.

Igår så skulle jag, Micke, Jonas, Emma, Dennis, Mickaela, Simon och Pelle köra skoter till Gussjöpimpeln. Vi blev försenade för det började med att Mickes skoter misstände men sen så flöt det på men eftersom jag körde en 20 år äldre skoter än alla andra så hamnade jag gravt efter på Storroten och dom andra tog en annan väg och Jag, Jonas och Emma körde själv och trodde att dom andra var framför oss, haha. När vi nästan var framme så var det massa invandrare som höll på slakta renar på ett ställe. Misstänker att det var tjuvskytte det handlade om. Kebabkött?

Aja, när vi äntligen var framme så fick vi åka och tanka i Bispgården och jag och Simon fick soppatorsk så jag blev bogserad sista biten till Statoil. Sen körde vi hem en annan och snabbare led än den upp dit. Vi kanske var på själva Gussjön en halvtimma, hehe. Men det blev ju ca 20 mil skoteråkning och det känns på min rygg idag. tur ändå att min gamskoter höll förutom en variatorrem.




Sen på kvällen var det bara att stressa i sig maten, duscha och åka till Kicke för vi skulle ut och vi drog ut på Allstars. Kom sist på NHL-turnering på förfesten tyvärr. Skoterkörning hela dagen och utgång på det blev för mycket för mig så jag ringde Jonnhy så han fick köra hem mig.

Nu ska jag väl klä på mig äta frukost och börja packa lite inför uppresan till Boden. Imorrn sätter det igång igen och då har jag inte långledigt igen förrän påsklovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0