Onsdag - Peace and Love bokat!

Jag blev astrött igårkväll. Jag bara la huvet på soffkanten vid datorn och nickade till nån timma sen vakna jag och gick bara och la mig. Man blir ju astrött av att vara sjuk hela tiden. Verkar ju aldrig gå över heller.

Idag har jag börjat dagen med att elda som vanligt. Senare så ska jag, Emma och Pappa på badhuset i Timrå. Dom ska väl motionssimma och jag ska väl mest med för att vara social och bada fötterna, hehe. Får se om vi tar någon Pizza eller hamburgare efter det.

Jag passade även på att boka biljett till Peace and Love igår. Så himmelskt bra festival! Häng med dit! Blir väl dom som åkte ifjol som åker i år, dvs Jag, Hasse, Åke, Aspman, Nordström?, Pontus?, Sund? Sen ska Stoffe med också verkar det som. Hoppas Andre inte bangar i år igen bara. Sen så verkar det som att många från lumpen ska dit också så det är bara bra med mer folk. En hel vecka i Borlänge med fylla, sol, glädje och bra artister. Det kan inte bli bättre.





"Skratta 100 gånger om dagen, är som 30 minuter på gymmet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0