Söndag och fortfarande hemma

Idag sova jag till 11 sen gick jag ut och bytte variatorrem på gamskotern eftersom den var helt slut efter förra helgens långtur. Sen så var jag, Micke, Jonas J och Emma ut en sväng till 3:e Storsjön med skotrarna. Jag lånade bror Jonas skoter och Emma åkte med. Vi åkte mest bara för att kolla så det är körtbart dit och ligger snön kvar i påsk så kanske det blir en angel/pimpeltur dit.

I övrigt har jag sett "Where the wild things are" eller "Vildingarnas Land" som det heter på svenska. Men jag föredrar engelska namnet för Metallica har gjort en låt som har den titeln. Hursomhelst så sög den. Sen såg jag "Alien vs Predator" också.

Nu håller jag på att somna i soffan framför datorn så håller mig vaken en stund till med att fylla i detta.

TESTET BÖRJAR: 00:55

1. Fullständigt namn?  Lars Andreas Nordin
2. Ålder? - 20
3. Vart bor du? - Söråker men mest Boden.
4. Bor tillsammans med? - mor och Roffe. Eller 7 andra legender på luckan.
5. Färg på ditt hus? - gult
6. Hus eller lägenhet? - villa
7. När är du född? - 11 april -89
8. Klass? - näe
9. Vilket år tar du studenten? - 2009
10. Något jobb? - ja, fr o m augusti.
11. När gick du upp i morse? - 11
12. När ska du sova? - snart
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? - ja, hunden
15. Pussat någon idag? - nä
16. Vad har du ätit idag? - potatomoos
17. Dagens klädsel? - trasiga mjukisbyxor, fältskjorta, tischa
19. Dagens sötnos? - Carro :)
20. Dagens roligaste? - Emma
21. Har du många vänner? - Jo, runt hela Sverige
23. Vem kramade du senast? - Mamma
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jonnhy
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Carro

Favorit:
31. Film? - Oh brother, where art thou?
32. Låt? - Hero of War
33. Mat? - kycklinggryta
34. Dryck? - Trocadero
35. Färg? - svart
37. Stad? - Sundsvall?
38. Land? - Spanien
39. Ämne i skolan - öööh, svenska i grundskolan var kul
40. Människa? - Larsson

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Carro
43. Gången du spydde? - eeeh, förra helgen, haha. Fingrarna i halsen.
44. Gången du grät? - Minns inte
45. Pizzan du åt? - Capricciosa
46. Gången du var i Göteborg? - aldrig
47. Gången du var i Stockholm? - 4:e maj
48. Gången du var full? - igår
49. Gången du var hög? - -

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
54. Tvspel eller datorspel? - PC
55. Singel eller upptagen? - Singel...nu iaf
58. Ragga eller bli uppraggad? - beror på hur desperat man är
59. Big Brother eller Paradise hotel? BB
60. Blont eller svart hår? - svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - har inte varit i Gbg så vet ej.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva



Antal:
70. Personer du älskar? - dom närmsta
71. Personer du hatar? - några
74. Glassar du ätit på en dag? - vet jag elle
75. Festivaler du varit på/ska på? - Peace and Love/Sonisphere. Ska på Peace and Love i sommar igen.
77. Gånger du varit hög? -
78. Personer du saknar just nu? - 1
79. Gånger ditt hjärta brustit? -  1



Vem

81. Ska du träffa imorgon? - en del
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Larsson och Francsics
85. Vill du ta med på resa nu? - Carro
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - nån från Sörberge
87. Förtjänar att dö? - Talibaner
88. Är söt? - Jag
89. Vill du sova jämsides med inatt? - c



Vad:

90. Gör dig glad? - vänner
91. Gör dig ledsen? - folk som sviker
92. Vill du helst göra nu? - sova, mysa
93. Önskar du att du slapp göra? - åka buss hela kvällen imorgon
94. Vill du ha nu? - sömn
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - ööh, en skäggtrimmer?
96. Längtar du till? - sommaren och nästa vinter
97. Tycker du om dina betyg? - inget att göra åt nu
98. Ångrar du i ditt liv? - Att jag inte berättade mina känslor för ett par år sen. Tro hur det sett ut idag då?
99. Är det bästa som hänt dig? - lumpen
100. Hur mycket är klockan? - 01:12

 




Jag var där!

Kommentarer
Postat av: Aaka

Men asså, blont eller svart???? å du svara svart men carro har ju både blont och BRUNT!!!!!! :P

2010-03-15 @ 14:00:00
Postat av: Emma

Nu ska jag med å kööööra! :P

2010-03-29 @ 23:17:48
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0