Timrå i slutspel

Jag blev upphämtad av fader och åkte till honom i Sörberge, åt middag, såg på hockey och drack öl! Jag hade faktiskt tänkt att stanna kvar i Boden i helgen och dra till Luleå och se matchen på plats. Men efter den jobbiga marschen så ville jag bara hem och vila men då slog det mig att jag skulle ha kunna stanna, se matchen och åka med supporterbussen hem ikväll istället. Lätt att vara efterklok. Nu är jag hemma igen och har gått från öl och shots till mjölk och godis istället. Slår väl på en rulle snart också kanske. Imorrn tänkte jag ta en till sovmorgon och ta en titt på min gamskoter och se hur den mår efter förra helgens långtur.

Hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0