Tisdag eftermiddag

Har eldat och plockar ur och in i diskmaskinen här så nu har jag tråkigt så jag gör en sån där lista som en del tjejer på bilddagboken gör, hehe. :Þ

Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
har du varit kär i någon? - ja
är du kär just nu? - nej


frågor om dig själv

fullständigt namn? - Lars Andreas Nordin
när fyller du år? - 11 april
några piercingar? - nä
vad har du på dig just nu? - Försvarets långkalsonger, bilbolagets arbetsbyxor och tischa.
vilken årstid är bäst? - sommaren men vintern är bra bara man har en riktigt skoter att köra.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En morgon då man vaknar i en säng runt kl 11 och inte i ett tält i fält kl 5.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag nästan aldrig blir arg. Åtminstone inte så jag slåss.
vad är du bra på? - göra bort mig på fyllan
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Själv är skönt nu


frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Christoffer
vem är den roligaste av dina vänner? - Larsson och Åke
vem är snyggast av dina vänner? - Ja, jag vet inte.
vem är mest partyprisse? - alla
vem av dina vänner är mest "evil"? - Aspman och Emil
du ska träffa en tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - ingen


Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mor
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - Jonas
vem ser roligast ut i din familj? - Jonas
vem är coolast? - Emma
har ni något husdjur? - ja men hua
vem har du mest gemensamt med? - Ingen
vem står för underhållningen? - jag
vem sover du oftast med? - mig själv
roligaste kvällen med familjemedlem? - vet ej


musik

Lyssnar du på musik just nu? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - One från Hultsfred
Vad gillar du för musik? - Väldigt mycket men lyssnar mest på Metallica, Volbeat, Hoffmaestro och lugna låtar.

 


telefon/mobil

Vem ringde dig senast? - Micke
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem sms:a till dig senast? - Carro
Vem sms:a du till senast? - Carro

 


kärlek

Är du kär just nu? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - Kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Det var i slutet på förra förhållandet. Typ dan innan jag dumpade henne.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Vet inte. Man ska inte använda det ordet för ofta.
Är du romantisk? - Folk säger det.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Näe.
Är du svårflörtad? - Inte förr men nu tänker jag mig mer för innan.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja, i fyllan.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Camilla, även om det inte blev så långvarigt.
Hur länge höll det? - 3 månader
Har du lekt med någons känslor? - Nej, jag vet hur det känns så det undviker jag.
Hur länge var ditt kortaste? - ?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Idag bryr jag mig inte. Hittar kanske någon i Boden. Är inte desperat.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ehh, va?
Är du en bra pojkvän? - Hoppas det.
Hur många har du varit kär i iår? - 0
Vem sov du senast bredvid ? - Kicke i lördags, haha.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej, inte än.
När fick du din första kyss? - ooh. Strulade väl med nån i början av fyllekarriären.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans - 18 tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - 50/50
Vad gillar du för stil på tjejen? - Snäll, rolig med humor. Inte hålla på flirta med allt och alla.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0