Torsdag

Idag ställde jag väckaren på 8 och ringde Vårdecentralen i Söråker för jag ville dit och kolla alla "fel" på mig. Det fanns bara tid 10:30 och jag hade ingen bil förrän efter 12 så det blev inget. Kanske blir imorgon istället före begravningen om jag har bil då.

Sen så har jag och Jonas kört hans sista grejer på Erikshjälpen, sen serva vi Emmas bil litegrand och skottade av snickarbotaket här hemma och sen dess har jag eldat och eldat. Nu väntar jag på att Emma ska bli klar med middagen. Pannkaka! Gott som bara den om rätt person tillagar den. Pannkakan i lumpen är inte den godaste men då är ärtsoppan gos istället.

Resten av kvällen kommer gå åt att chilla. Jag blir så less av att inte locket för vänster öra vill försvinna. Har haft det i 3 dagar nu och har tinnitus som jag vet inte vad. Gravt irriterande.

Jag såg Planet Terror igår. Gravt felande film, haha. Men en del kända skådisar med men gillar man Tarantino-stuk (han var med i filmen) så kanske det är en film att se på.

Bra väder idag för övrigt! Längtar till våren!

Hörs sen kanske.




"Bild från bryggan i Gupple sommaren -06 soluppgången då jag, Micke och Jonnhy tältade där."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0