4 dagars ledighet till ända.

Jaha, då har man inte skrivit något sen man kom hem så passar väl på nu lite innan jag åker med tåget ikväll till Lund kl 23:25.

I torsdags så tog jag helt  enkelt en vilodag. Skönt att vila hela dagen efter att va varit i fält i 10 dagar.

Fredagen så gjorde jag ingen mer nytta än att jag klippte en del av gräsmattan som fick för sig att växa fort. På kvällen så var jag på bio med Carro. Robin Hood såg vi på. Jag hade faktiskt högre förväntningar så den får en 2a. Nästan 3.



Igår så åkte jag, Emma, Jonas och Pappa till Fagersta och sov i en stuga på camping. Vi hade väldigt tur med vädret för det var sol hela dagen och varmt. På vägen till Fagersta stannade vi i Söderhamn för att gå på Systemet och där var det mycket folk på stan. Verkade som nån folkfest eller nåt. Vi knäppte några bärs på eftermiddagen på verandan vid stugan på campingen och började gå mot O'learys runt 8. Vi kom dit runt 9 och då var det knappt nå folk där så vi gick en bit därifrån och satte oss och drack upp resten av färdkosten :D Sen hängde vi ett tag på Olles tills att Svenne Rubins började spela ute i partytältet. Det var ju pga dom vi åkte dit så vi bjöd Pappa på den resan (trots att han tvingade oss att låta bli betala en del) som en försenad 50-årspresent.




Idag har vi väl inte direkt hunnit med mer än att åka hem från Fagersta och nu sitter jag bara och väntar på att åka med tåget ner till Lund och slutföra Del 2 av våran slutövning. Skillnaden mot Del 1 är att nu kommer vi troligtvis bara agera som skyttepluton så nu blir det att springa runt och kötta med eldhandvapen :D

Kommer hem igen till helgen om 2 veckor. Vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en skoj helg grabben! du är snart hemma hos syster igen, sparar några öl på kylning ;)

2010-05-16 @ 22:55:25
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0